Friday, October 18, 2013

Jalan jalan cari makan Ramadhan

Hi kawan2!! Assalamualaikum...dah lama tak update..rasa macam dah bersarang blog ku ini..hihi Sebenarnya picture ni dah lama masa bulan puasa tahun ni..baru nk update kat sini..masa ni kami satu family berbuka puasa kt Fish Manhattan Sunway Carnival..ermmm food dia boleh tahan sedap la...aku order grill salmon..favorate aku laa..mak ngan abah pun suka tempat ni,..walau abah aku ni cerewet skit bab makan..mesti p kt tempat yg bkn berasas kn ayam..sebab dia x makan ayam...burger pun x sesuai utk tekak abah ku..hihi..Klu mak senang je fasa food ke Asia food ke western food ke semua ok...hihi Husband ngan anak2 aku pun sama semua ok senang nk jamu makan kata org tua2.. Hihi Klu kami keluar sekeluarga mcm ni..ditambah lg dgn adik2 aku yg 3 orang ni mmg happening!! Klu x window shopping..tgk wayang or mereka ajak berkaroeke bagai...tp time bln prosa x blh la.. Pas makan blk terus...hihi Ermmmm apa lg yg aku nk cerita ye...nanti la bila2 fren kita sambung lagi ye..adios...bye

No comments:

Post a Comment