Friday, March 27, 2009

Aku dan anakku

fuhhh...penat sungguh ari ini...drive sorg2...
meeting seharian...emm..kecapekan...heheh...
tapi demi tugas dan masa depan anak2ku...aku rela...

Naufal dah pandai merengek setiap kali aku ingin keluar rumah...
Dia seakan mengerti bahawa dia akan ditinggalkan lagi oleh mamanya...
Sabar anakku...mama keluar tak lama...bisikku memujuk anakku...

Irdina lebih mengerti...maklumlah usia dah mencecah 6 tahun...
Walau dia lahir hujung tahun...
Dia tahu aku keluar bekerja...
Dia tahu dia tidak boleh ikut...
Dia hanya minta coklat...(tiap hari ada saja pesanan ole-ole utknya..heheh)
Mama ingat sayang...mama belikan nanti...bisikku pada Dina

Moga hari mendatang akan lebih bererti...
Dan rezeki kami anak beranak di permudahkan Allah Taala...
Aku sentiasa bersyukur diatas segala nikmatnya...
Alhamdulillah...
Segala puji-pujian utk Nya...

No comments:

Post a Comment