Monday, March 30, 2009

Usaha tangga kejayaan...
Itu prinsip yg kita biasa dengar kan...
Macam tu jugak dgn aku...
Berusaha walau susah macam mana pun...
Sebab kata org tua2 belum cuba belum tau kan...

Kini nampak sikit kejayaan...
Untuk pengetahuan korang...aku skrg jd agent insurance...
Aku sedang berusaha keras untuk memantapkan karier baru ku ini...
Harap semua berjalan lancar...
Walau pada mulanya agak susah tapi tak pe...
Aku akan cuba hingga berjaya...

Hari ni saja aku jumpa 2 kali client yg sama...
hehe...sebabnya client ku lupa bwk doc yang aku mintak..
Tapi tak pe...memang kerja aku...
Brape kali jumpa client pun aku tak kesah...
Janji client berpuas hati dgn khidmat yang ku beri...
heheh....
Motto kerja aku....jujur, amanah dan menolong orang utk hidup lbh baik lagi...
hikhikhik....

Ya Allah.....Moga Engkau kurniakan rezeki untuk anak2ku...
Aku hanya mampu berusaha dn berdoa....
Segala galanya di tangan Mu...
Aku berserah dan bersyukur atas segala nikmat Mu...
Amin...

No comments:

Post a Comment