Friday, April 3, 2009

Macam macam ada...

ahhh..lega rasa hati...settle jugak bab kereta aku...tayar pun dah dapat ganti...sib baik tauke kedai tayar tu tak byk songeh trus bagi ganti tayar yg baru dan siap bt balancing utk aku...tak payah aku penin2 pale lagi nak pikir pasal kereta...adoiii...Alhamdulillah...sekarang aku dah tak risau bila bawa kereta...semua dah ok dan tayar tak belong lagi...stereng pun tak gegar dan keretaku pun dah tak jalan senget sebelah bila aku cuba lepaskan tangan...selamat satu kes...hehehe...minggu depan nak kena masuk workshop lagi tapi kali ni untuk buat servis...baru selamat nak jalan jauh2 nanti... :)

Ermmm.. kerja aku pun banyak tak settle lagi...pasal insurance lah...ader borang lagik yang tak lengkap...nak kena jumpe client aku balik dalam sehari dua nih...bila semua dah settle barulah lega rasa hatiku...

Semalam anakku Naufal demam...panas betul badan nye..tadi pagi aku bawa ke klinik...suhu badan dia naik sampai 38 celcius...wah tinggi tu bagi baby yang baru 10 bulan macam si Naufal...Sian dia...tapi hari ni dia dah cergas...Naufal walupun demam tapi tetap ceria nak selera untuk makan bubur ayam yang ku masak khas untuk nya...Naufal suka makan bubur ayam yang ku campur dgn sayur, udi kentang atau carrot dan sosej...kakaknya si Irdina pun suka makan bubur macam tu...jadi aku buat banyak supaya cukup untuk mereka berdua... :) Seronok bila tengok anak2ku makan dengan seleranya...hilang rasa penat bila tengok mereka ceria...

Hari jugak aku bawa mak aku jalan2 sambil beli barang2 keperluan...kesian mak dua tiga hari ni kena menjaga cucunya....heheh...so hari ni aku bawa dia keluar...makan kat luar... :)

Dah malam ni...rasa penat juga...tapi aku sempat jugak buka blog sekejap untuk update blog ku ini...heheh...sekarang dah rasa gian nak update blog hari2....tapi masa jer kadang tak sempat...nanti aku karang lagi ye...ok...daaaa

No comments:

Post a Comment