Sunday, April 5, 2009

saket kepalaku...huhu

Mata ku semakin berat...ermmmm...bukan nye apa dah beberapa hari aku tak cukup tidur...bila tiap kali anakku demam, memang aku jadi tak cukup tidur...kepala pun dah sedikit pusing ni...malam ni aku rasa mau tidur awal sket...biasanya kalau belum jam 12 memang sukar untuk ku melelapkan mata...ada ada saja yang perlu ku bereskan...kadang kadang melayan tv pun ada juga...heheh...mana minyak cap kapak nih...cari...cari...ermmm baru lega sket bila sapu minyak kapak kat kepala ni...hermmm...

Ni satu lagi perkara yang buat aku pening kepala...anak ku Irdina dah masuk 6 tahun walau usia sebenarnya bru jer masuk 5 tahun bln 12 thn lepas...hehe...aku suruh dia belajar membaca malam ni...tapi dia tak nak, asyik nak main je...adoii pening mak..heheh...nak ngajo anak bukan sonang...kena penuh dengan kesabaran dan perhatian...aku nak dia cepat habiskan belajar baca so then senang nanti bila dia masuk ke darjah 1 tahun depan...aku nak anakku berjaya dan jadi manusia berguna untuk bangsa, agama dan negara...chewahhh...Azam seorang ibu...aku rasa semua ibu mempunyai impian sebegitu kan....aku harap anakku akan semakin bijak dan rajin...doaku sentiasa bersama anak2ku...amin... :)

Hermmm sorang dah terlena kat depan tv tu...jap lagi kena bawal masuk dalam bilik...now ade sorang lagi belum tidur...so...daaa...aku chow dulu...yuhuuu

No comments:

Post a Comment