Wednesday, April 1, 2009

My kereta...

Errmmmm....hari nih hari yang memenatkan...
Huhh...5 jam kat kedai service tayar...adussss....penat tunggu diorang bt balancing and allignment my tayar kereta...wah dahsat tu...coz 2 minggu lepas tayar keretaku pancit kat tepi jalan...adoi...dah pegi tukar 2 bijik tayar depan yang baru...lepas tu tauke kedai tayar tu cakap tak payah buat balancing dan allignment tayar tu...aku pelik bin ajaib jugak...tapi dah tuan kedai tu cakap macam tu so aku pun balik la...tup..tup...kereta ku jadi belong...bila aku drive stereng bergegar je...tayar jalan tak lurus...kekanan..kekiri...so tadi aku pun pergi la ke kedai tayar lain...untuk buat semua tu..dia cakap tayar baru yang aku tukar tu rosak...tak boleh pakai balancing lari banyak sgt2...so dah effect byk bahagian tayar...dah kena tukar dan servis macam2...ermmm...esok aku kena ke kedai tayar yang aku tukar tayar tu..then aku akan mintak ganti tayar tu sebab memang masa dia bagi tak elok...then tengok la cemane esok...heheh...harap semuanya akan ok...kalau tak pening pale jugak la aku...kan...

No comments:

Post a Comment